Klachten/Garantie


Klachten
Ik heb een klacht.
Ondanks dat wij er alles aan doen om u naar teveredenheid van dienst te zijn kan het voorkomen dat u een klacht heeft.
Mocht u een klacht hebben dan willen u vriendelijk verzoeken deze per e-mail aan ons kenbaar te maken. Onze
medewerkers van de afdeling klantcontact zullen uw klacht dan zo spoedig mogelijk opnemen en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.
U kunt uw klacht mailen naar: orders@reclamte.nl
Toch liever telefonisch contact, dan kunt u bellen naar: 0186-573803.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht uiterlijk binnen 14 dagen na
ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting
Webshop Keurmerk waar Reclamate bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de

Geschillencommissie:
Willemsparkweg 193
1071 HA Amsterdam (NL)
Tel. 00 31 20-4714397
Fax. 00 31 20-6229819
http://www.webshoptrustmark.nl

Wanneer krijg ik antwoord op mijn vraag?
Vragen worden op werkdagen binnen 24 uur beantwoord. Vragen die op vrijdag na 15:00 uur en in het weekeinde worden gesteld, worden op de eerstvolgende werkdag beantwoord.

Garantie
Na bezorging van het artikel, dient u deze direct te controleren.
Is er iets verkeerd of kapot geleverd?
Neem dan binnen 24 uur na bezorging contact met ons op. U kunt een e-mail verzenden aan orders@reclamate.nl. Het is ook mogelijk om telefonisch contact met ons op te nemen: 0186-573803.

We zijn erg zorgvuldig met onze producten en controleren deze bij het inpakken van de zending. Mochten we desondanks iets gemist hebben of is het product beschadigd tijdens het verzenden, laat ons dit dan meteen weten per e-mail, orders@reclamate.nl.
Indien u niets laat weten en ook geen melding van het defect doet bij de retourzending, dan ligt het risico bij u. Wij kunnen dan namelijk niet meer controleren of het defect door onze fout of verzenden komt. Vanaf het moment dat u een product hebt ontvangen, ligt de verantwoordelijkheid ervoor (wettelijk gezien) bij u. Tenzij u dit dus direct meldt. Controleer daarom altijd uw bestelling zorgvuldig.

Mocht uw klacht terecht zijn, dan zullen wij het product kostenloos vervangen of uw geld terug betalen.
Let wel: het bovenstaande geldt alleen als een door ons geleverd product gebreken vertoont die tijdens ons productieproces zijn ontstaan. De regeling is dus niet van toepassing als u bijvoorbeeld zelf foto's met een te lage resolutie of een te hoge compressie hebt aangeleverd of wanneer u een product bij nader inzien niet mooi vindt.

Zoek raken van uw retourzending
Ook als uw retourzending zoek raakt is dit voor eigen risico tot het moment dat het bij ons is gearriveerd uiteraard.

Retour gestuurde artikelen die niet aan de voorwaarden voldoen
Deze nemen we wel aan, maar we houden ons het recht voor om kosten hiervoor in te houden dan wel het artikel te weigeren. Je krijgt hierover wel bericht. Deze artikelen kunnen we aan je terugzenden nadat je de verzendkosten hiertoe hebt overgemaakt. Natuurlijk hoeft dat niet, in dat geval wordt het product vernietigd